آمار نشان می‌دهد فیسبوک هر ماه بیش از ۴.۵میلیارد بازدیدکننده دارد و روزانه ۵۰۰میلیون کاربر در اینستاگرام فعال هستند، پس کسب‌وکارهایی که برای فضای مجازی استراتژی ندارند، فرصت خوبی را از دست داده‌اند.

استراتژی مناسب بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود:

  • برند شما در بازار هدف شناخته شود؛
  • بازار هدف گسترده‌تر و مخاطبان بیشتر پیدا کنید؛
  • با مخاطبان ارتباطات قدرتمندتری برقرار کنید؛
  • ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند؛
  • حجم فروش و درآمدتان زیاد شود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *