انتظار می‌رود طی چند سال آینده بازاریاب‌ها بتوانند روند تجربه‌ی خرید مشتری را به‌تمامی مدیریت کنند. بخش پژوهش­ اکونومیست (Economist Intelligence Unit) در پرسش‌­وپاسخ و مصاحبه با برترین مدیران بازاریابی کسب­‌وکارهای پیشرو دنیا مانند یونیلیور و جِی­پی­مورگان‌چِیس فناوری‌­ها و روندهای کلیدی را که در چند سال آینده، صنعت بازاریابی را به‌شکل چشمگیری تغییر می‌­دهند، شناسایی کرده است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *