ویدئو یکی از ابزارهای عالی برای یادگیری است. مصرف آن هم بسیار آسان است. این روزها کمتر کسی وقت این را دارد که توصیفات بلندبالای محصولات را بخواند و وارد چندوچون خدمات شود. مصرفکنندهی مدرن میخواهد محصول را در عمل مشاهده کند. این یکی از مهمترین نیروهای محرکهی بازاریابی است.
بازاریابی ویدئویی می تواند صدای ما را به طیف وسیعی از مخاطبین، حتی تنبلترینشان برساند. فقط یادتان نرود که باید هم حس بینایی و هم حس شنوایی مشتری بالقوهتان را درگیر کنید. با اینکار مزیت رقابتی شما دوبرابر میشود!
دیدگاهتان را بنویسید