ویدئو و موبایل دو یار هستند. ۹۰ درصد مصرف‌کنندگان روی موبایل خود ویدئو تماشا می‌کنند. نرخ بازدید ویدئوها از طریق موبایل بیش از ۲۳۳ درصد افزایش داشته است. یوتیوب گزارش می‌دهد که مصرف ویدئوها از طریق موبایل هر ساله افزایش ۱۰۰ درصد دارد. ازآنجاکه مردم دوست دارند طی مسیر هم ویدئو تماشا کنند و روزبه‌روز بر تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند افزوده می‌شود، مخاطبین ویدئوهای شما بیشتر و ‌بیشتر می‌شوند.

علاوه‌براین، گوگل به ما می‌گوید که تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند دو برابر بیشتر از تماشاکنندگان تلویزیون و ۱.۴ برابر بیشتر از کاربران کامپیوتر با برندهایی که محتوای ویدئویی را در تبلیغات‌شان نشان می‌دهند، ارتباط شخصی برقرار می‌کنند. با توجه به این نکته، برندها باید به تجربه‌ی شخصی افراد درباره‌ی تلفن‌های هوشمندشان حساس باشند. پس محتوای خوبی را در قالب ویدئو برای مصرف مردم فراهم کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *