اگر دنبال انگیزه بیشتری برای رویآوردن به بازاریابی ویدئویی هستید، خوب است بدانید ۸۳ درصد کسبوکار گفتهاند که ویدئو بازگشت سرمایهی خوبی دارد. با اینکه تولید ویدئو آسان یا ارزان نیست، بازگشت سرمایهی خوبی همراه دارد. علاوهبراین، ابزار ویرایش آنلاین ویدئو، پیوسته درحالبهبود هستند و مقرونبهصرفهتر میشوند. حتی میتوانید با تلفن هوشمند خود فیلم تهیه کنید.
خبر خوب دیگر اینکه لازم نیست ویدئوهای شما بینقص و عالی باشند. محتوا مهمتر از فرم است. تحقیقاتی که اخیرا انجام شده بیان کردهاند که کاربران از ویدئوهایی که در مورد محصول یا خدمات توضیح خوبی نمیدهند راضی نیستند. آنها حرفی از کیفیت پایین یا طراحی ضعیف نزدند. پس میتوان گفت ویدئو در بازاریابی حکم پیتزا را دارد: پیتزا اگر بد هم باشد، باز هم خوردنی است.
دیدگاهتان را بنویسید