مارگو آرون (Margo Aaron)، بنیانگذار وبسایت That Seems Important، وبسایتی که به کنکاش ارتباط میان بازاریابی، روانشناسی و کارآفرینی میپردازد (مارگو در این زمینهها کارشناسی خبره است)، میگوید: من همیشه دربارهی عوامل بروز برخی رفتارهای انسانها و علت انجام بعضی از کارها کنجکاو بودهام.
او پس از فارغالتحصیلی از دانشگاه کلمبیا، وارد عرصهی بازاریابی شده و به گفتهی خودش به «مترجم بالفعل» دنیای واقعی و آکادمیک تبدیل گردیده است. کمی بعد از دانشگاه، کار مشاوره را شروع کرده و پژوهشهای روانشناسیاش را به بازاریابی و نهایتا کسبوکار برگردانده است.
مارگو اضافه میکند که هیچ رویکرد کلی و واحدی برای بازاریابی وجود ندارد. او میگوید: مهم نیست که “قاعدهی صنعت” چیست، مهم رویکردی است که شما را به بازار هدفتان متصل میکند. همین و بس. تنها چیزی که واقعا مهم است مشتری شماست: او کیست؟ او کجاست؟ او چه میخواهد؟ پاسخ این سوالات، استراتژی بازاریابی شما را تشکیل میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید