وقتی حرف از خدمات سئو (SEO: بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو) و بازاریابی محتوایی به میان می‌آید، افراد دائما تمایل دارند که یکی از این دو را مهم‌تر بشمارند. اغلب فعالان بی‌تجربه‌ی مشاغل آنلاین فکر می‌کنند سئو آن چیزی است که برای موفقیت‌ وبسایت‌شان ضرورت دارد و بازاریابی محتوایی را همچون راهبردی می‌بینند که تنها برندهای قدرتمند و بزرگ، ظرفیت و تخصص کسب ارزش از آن را دارند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *