نماد سایت کلینیک مدیریت

سئو یا بازاریابی محتوایی؛ چطور هر دو را هم زمان استاد شویم؟

وقتی حرف از خدمات سئو (SEO: بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو) و بازاریابی محتوایی به میان می‌آید، افراد دائما تمایل دارند که یکی از این دو را مهم‌تر بشمارند. اغلب فعالان بی‌تجربه‌ی مشاغل آنلاین فکر می‌کنند سئو آن چیزی است که برای موفقیت‌ وبسایت‌شان ضرورت دارد و بازاریابی محتوایی را همچون راهبردی می‌بینند که تنها برندهای قدرتمند و بزرگ، ظرفیت و تخصص کسب ارزش از آن را دارند.

خروج از نسخه موبایل