آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که چرا مثلا، یک برند نوشابه را به دیگری ترجیح می‌دهید؟ اگر یک متخصص در زمینه رفتار مصرف کننده باشید، تلاش می‌کنید تا پاسخ این قبیل سؤالاتِ مربوط به مصرف کننده را بیابید.

جالب است بدانید که مفاهیم اساسی روانشناسی، مانند یادگیری، حافظه و شرطی‌شدن، در تعیین اینکه چه محصولات و خدماتی را انتخاب می‌کنیم، نقش مهمی دارند.

در این مقاله به بررسی روانشناسی رفتار مصرف کننده و عواملی که موجب ایجاد انگیزه برای خرید می‌شوند، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *