در هر برنامه‌ی رضایت مشتری شش بخش وجود دارد که ما در این مطلب به بررسی دو مورد اول می‌پردازیم.

چه کسانی مخاطب اصلی نظرسنجی هستند؟
چه چیزی باید اندازه‌گیری شود؟
مصاحبه چگونه باید انجام شود؟
اندازه گیری رضایت مشتری چگونه باید انجام شود؟
نتایج نظرسنجی چگونه تفسیر می‌شوند؟
چگونه از نظرسنجی‌های رضایت مشتری برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنیم؟

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *