نمی‌دانید چند بار با مدیرهای تنبلی مواجه شده‌ام که گفته‌اند: «ای بابا، افرادم می‌دونن سیاست من سیاست درهای بازه و می‌تونن هر وقت که اراده کنن درباره‌ی هرچی که بخوان با من صحبت کنن». ۸۰٪ مواقع اگر به سراغ افراد زیردست این مدیران بروید و آنها هم صادقانه به شما پاسخ بدهند، خواهید دید که معمولا سراغ مدیرشان نمی‌روند؛ چون او همیشه مشغول صحبت با تلفن بوده یا به نظر می‌رسد که خیلی مشغول است و در عین حال، خیلی کم پیش می‌آید که به این دعوت مدیر لبیک بگویند. مدیرانی که برای ارزیابی عملکرد برنامه‌ریزی نمی‌کنند، معمولا در کارشان برنامه‌ریزان خوبی نیستند. گروهِ کاریِ مدیری که نشان دهد برای برنامه‌ریزی کاری به سادگی برگزاری جلسه مشکل دارد، معمولا بعدها دچار مشکل خواهد شد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *