برقراری ارتباط مؤثر و دریافت بازخورد مناسب، خطاها و سرخوردگیها را کاهش میدهد. عدم ارتباط مؤثر میتواند کارمندان را ناامید کند و به آنها احساس بیارزشی بدهد. ناتوانی مدیریت در ارائهی بازخورد مناسب سبب تلاشهای بینتیجه، افزایش نرخ خطا و کاهش بهره وری در سازمان میشود. مکانیزم ارتباطات و بازخوردها باید بهگونهای باشد که هم انتظار مدیریت به کارمند منتقل شود هم نیاز کارمند بهطور واضح بیان شود.
۱۸. تأمین اطلاعات
تأمین اطلاعات درست، تصمیمگیری را آسان میکند. مدیران و کارمندان نیاز دارند تمام اطلاعات مرتبط را در اختیار داشته باشند تا بتوانند کارامد باشند و تصمیمات درستی بگیرند.
دیدگاهتان را بنویسید