لییروم سیگال و رهاف هرفوش در خلاصه کتاب شرکت رمزگشایی شده به شما کمک می‌کنند تا استعداد خود را به بهترین شکل بشناسید و شرکت‌ها نیز بتوانند به بهترین شکل کارکنانشان را بشناسند.

توصیه‌ای برای مطالعه خلاصه کتاب شرکت رمزگشایی شده

خرید کردن در دوران معاصر یعنی در اختیار قرار دادن اطلاعات شخصی. برخی سازمان‌ها داده‌های مشابهی درباره کارمندان خود جمع‌آوری می‌کنند. هر ایمیل، شماره تلفن، ورودی‌های تقویم و کارت‌هایی که در محل کار کشیده می‌شود اطلاعات دقیقی از هر کارمند ارائه می‌کند. شرکت‌ها با استفاده از این داده‌ها می‌توانند کار تمرین و آموزش را متناسب با هر فرد به انجام برسانند.

لییروم سیگال و آرون گلدشتاین، رهبران کلیک هلث در کانادا، به همراه نویسندگان جی گلدمن و رهاف هرفوش، توضیح می‌دهند که داشتن اطلاعات درباره نیروی کار به اندازه شناخت مشتریان اهمیت دارد. کلیک از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که داده‌ها را تحلیل کرده و در مورد آموزش، استخدام و یا اخراج کارمندان شرکت نظر می‌دهد.

فرقی نمی‌کند با این روش مدیریت استعداد موافق باشید یا آن را تجاوز به حریم شخصی بدانید، بااین‌حال مطالعه یافته‌های این افراد و داستان‌های جذاب آن به مدیران عامل و مدیران آی‌تی و منابع انسانی و هر کسی که به مسائل حریم شخصی اهمیت می‌دهد، توصیه می‌شود.

منبع : https://www.bourseiness.com/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *