امروز اولین روز کاری امیر در تیم فروش است و مدیر او کیوان فکر میکند که او به خوبی در حال جا افتادن است. او وارد سیستم شده است، میداند که چگونه با یک شماره در بیرون از سازمان تماس بگیرد و تلفنها را وصل کند و حتی به چند تماس داخلی نیز پاسخ داده است. کیوان از پیشرفت او راضی است.
اما به نظر میرسد که کیوان به دنبال این نیست که در بخش بعدی آموزش امیر، یعنی توضیح پیچ و خمهای شرکت و ساختار سازمان که غالبا در حال تغییر است، از روش متداول استفاده کند. او امیدوار است که سازمان به طور بصری ساختارش را به امیر نشان بدهد، در نتیجه کیوان میتواند با کارمندان جدید ارتباط مؤثرتری داشته باشد. اینجاست که یک نمودار یا چارت سازمانی به روز میتواند سودمند باشد.
دیدگاهتان را بنویسید