برای بسیاری از کسب‌وکارها، ایمیل یکی از زنده‌ترین و بهترین روش‌ها برای هدف گرفتن مخاطبان موردنظر است. اگر لیست ایمیل اختصاصی خود را ندارید، می‌توانید فهرست‌هایی را از سایر سازمان‌های فعال در صنعت یا انتشارات مربوطه بگیرید. البته برای دریافت این فهرست‌ها باید هزینه‌ای بپردازید اما مطمئنا ارزش دارد، چون این فهرست، کاملا هدفمند است و درست به همان افرادی تعلق دارد که تصمیم‌های نهایی را می‌گیرند و شما برای معرفی محصول خود به آنها نیاز دارید.

از صحبت کردن درمورد محصولات خود و ویژگی‌های آنها، خودداری کنید. به جای این کار، مشکلات شرکت مربوطه را شناسایی کنید و در ایمیل خود برای این مشکلات، راه‌حل ارائه دهید. از آنها بخواهید با شما ارتباط برقرار کنند و راه‌های دسترسی به کسب‌وکارتان را برای آنها ساده‌تر کنید. مثلا شماره‌ی تلفن خود را ارائه کنید یا از آنها بخواهید تا در جواب ایمیل، به شما پاسخ بدهند و نظرات خود را اعلام کنند.

روش دیگر این است که به‌روزرسانی‌هایی را برای صنعت مربوط به خودتان، پیشنهاد کنید که نشان دهد در این زمینه، تخصص و تجربه دارید و می‌توانید برای حل مشکلات، راه‌حل‌های صحیح ارائه دهید و نتیجه‌ی درست بگیرید. اگر مشتریان بالقوه از شما یاد بگیرند، بدون شک شما و شرکت‌تان را همواره به‌عنوان حلال مشکلات می‌شناسند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *