بیشتر مردم روزنامه را به‌خاطر آگهی‌هایش نمی‌خرند، تلویزیون را هم به‌خاطر فیلم‌ها و سریال‌هایش تماشا می‌کنند نه آگهی‌های بازرگانی. بنابراین، بیشتر وقت‌ها به تبلیغات سنتی توجه نمی‌شود. در دنیای دیجیتال (از پاپ‌آپ‌های آزاردهنده که بگذریم) همیشه این امکان را دارید که آگهی‌ها را رد کنید یا از میان حجم انبوه ایمیل‌ها، برای خواندن‌شان گزینشی عمل کنید. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید محتوایی مطابق با علاقه‌مندی‌ها و سلیقه‌ی مشتری‌های گوناگون‌تان خلق و ارائه کنید؛ به‌طوری‌که آنها را به دنبال‌کردن آگهی‌تان ترغیب کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *