افراد احتیاج دارند بدانند چه کسی یا چه چیزی سبب بروز اتفاقانی برای آنها شده است. برخی افراد دلیل بروز اتفاقات را به خود، برخی به دیگران و برخی به تقدیر و مانند آن ربط میدهند.
۳. نیاز به دستهبندی
دستهبندی به افراد کمک میکند تا اطلاعات گستردهای را به جریان بیندازند. برای مثال وسایل نقلیه به ماشین بنزینی/گازی، کامیون، خاور، ماشین الکتریکی، ماشین هیبریدی و … تقسیم میشود. این به مصرفکنندگان کمک میکند به سرعت انتخابهای خود را محدود کنند تا بتوانند ماشین مورد نظرشان را از بین دستهبندیها انتخاب کنند. در بازاریابی انگیزشی باید به رفع این نیاز مشتریان کمک شود.
دیدگاهتان را بنویسید