یکی از متداولترین نقاط ضعف کسبوکارها، پشتیبانی ضعیف از مشتریان است. اگر مشتریانِ محصولات یا خدمات شما بخواهند درباره تجربه خود نظری بدهند، باید راهی آسان و سریع طراحی کرده باشید تا بتوانند حرف خود را به گوش شما برسانند.
یکی از سادهترین و درعینحال ناکارآمدترین روشها استفاده از بخش «تماس با ما» است. در این بخش مشتریان درخواست خود را بهصورت پیام متنی و آدرس ایمیلشان را برای پاسخگویی عوامل آن کسبوکار مینویسند. تجربه نشان داده است که پیامهایی که از این طریق ارسال میشوند، معمولا بیپاسخ میمانند. این کار باعث ایجاد حس نارضایتی در مشتریان میشود.
دیدگاهتان را بنویسید