برندها میخواهند با مشتریانِ خندان و شاد ارتباط داشته باشند و ثابت شده است که محتوای مثبت، مشارکت مردم و به اشتراکگذاری تبلیغات مورد علاقهشان را افزایش میدهد. در سال ۲۰۱۰ در مورد بیشترین ایمیلهای به اشتراک گذاشته شدهای که حاوی مقالات نیویورک تایمز بودند، مطالعهای انجام شد که بر اساس آن دریافتند پستهای مثبت و احساسی، بیشتر از پستهای منفی، به اشتراک گذاشته شدند.
تبلیغی که سال پیش و شاید تاکنون، بیشترین آمار به اشتراکگذاری را از آن خود کرده است، تبلیغی از اندروید (Android’s Friends Furever) است که نماهنگهای واقعا جذابی از دوستی حیوانات را نشان میدهد.
به تازگی، وقتی کوکاکولا (Coca-Cola) شعار خود را از «شادیِ بدون مرز» به «طعم احساس» تغییر داد، تمرکزش را به تصاویر شاد افرادی معطوف کرد که با هم در حال ارتباط و مشارکت هستند، مانند تبلیغ زیر که پیوند بین خواهر و برادرها را نشان میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید