فرض کنید کسی از شما دربارهٔ اندازهٔ قسمتی غیرمعمول از لباس سؤال کرد، یا دربارهٔ جایی که لباس را از آن خریده‌اید، یا دربارهٔ دیگر لباس‌هایی که امکان پوشیدن‌شان با لباس شما وجود دارد. بهتر است جواب این گونه سؤال‌ها را در قسمت توضیحات درج کنید. حالا که زحمت جواب دادن به سؤال را به خود داده‌اید، بهتر است سودی هم از این کار ببرید.

۱۴. پس از دریافت وجه پرداختی، مشتری را از مسئله مطلع کنید

پس از آنکه کار فروش آنلاین لباس به پایان رسید و وجه آن را دریافت کردید، بهتر است مشتری را از مسئله مطلع کنید و از او تشکر کنید. این کار در وبسایت می‌تواند به صورت خودکار انجام شود و پس از هر تراکنش، ایمیل مربوط به موفقیت این فرایند و تشکر شما برای او ارسال گردد.

۱۵. اطلاعات مربوط به ارسال محصول را در اختیار مشتری بگذارید

اگر برای ارسال از پیک کمک گرفته‌اید، می‌توانید قبل از ارسال با مشتری هماهنگ کنید تا آمادهٔ دریافت بسته باشد. اگر محصول را پست می‌کنید، پس از آنکه محصول مورد نظر را برای مشتری ارسال کردید، آن‌ها را در جریان بگذارید. اگر پس از پست محصول، کد رهگیری دریافت کرده‌اید، آن را هم در اختیار مشتری بگذارید. گاهی اوقات کار ارسال و پست محصولات با تأخیر مواجه می‌شود، بنابراین با چنین تدابیری می‌توان مشتری را از ارسال محصول مطمئن کرد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *