به‌خاطر داشته باشید که نباید تماما بر برند و فعالیت‌های خودتان متمرکز باشید. علت اینکه برخی کسب‌و‌کارها در مسیر طراحی تبلیغات آنلاین کارآمد به مشکل برمی‌خورند این است که به‌جای مطلع کردن افراد از این مسئله که چگونه قادر به کمک کردن به آن‌ها خواهند بود، به توضیح دادن دربارهٔ محصولات یا خدمات شرکت خود به مشتریان بالقوه اکتفا می‌کنند.

به‌جای به‌کارگیری این رویکرد بهتر است پیام‌رسانی خود را معطوف به کاربران و چند و چون مشکلاتی کنید که برای آن‌ها حل می‌کنید. بهتر است از چند فراخوان برای اقدام متفاوت برای بهتر کردن تجربهٔ کاربران خود استفاده کنید و فعالیت‌های بازاریابی خود را در جاهایی انجام دهید که کاربران برای خرید در آن‌ها حضور دارند.

در پایان باید عنوان کرد که کسب‌وکارهای کوچک برای انجام تبلیغات باید تمامی عناصر کلیدی بازاریابی را در نظر داشته باشند تا بتوانند کمپین‌های مرتبط با فعالیت و تأمل‌برانگیزی راه بیندازند که بر گروهی مشخص از افراد تأثیرگذار باشد. البته با ابزارهایی که در عصر حاضر در اختیار صاحبان مشاغل قرار گرفته است، کسب‌وکارهای کوچک برای شناخت مخاطبان خود و استفاده از این اطلاعات به‌منظور بهینه‌سازی فعالیت‌های تبلیغاتی و دست‌یابی به حداکثر میزان تبدیل، هیچ‌گاه کاری تا این حد آسان پیش رو نداشته‌اند.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *