کتاب مدیریت بازاریابی نوین ، بیشتر یک راهنمای جامع، برای حال و آینده بازاریابی است. در ابتدای کتاب تاریخچه مبسوطی از بازاریابی ارائه شده است.
امروزه مفاهیم بازاریابی در جهان کسب و کار، جایگاه خاصی دارد. برای تعریف و شناخت بازارها، بازاریاب ها و مدیران بازاریابی باید راه های موثر و مفید برای شناخت و تشخیص هر یک از بخش های بازار که مشتری هایی را به خود اختصاص داده اند و شیوه برقراری ارتباط موفق با آنها را بشناسند و ارزیابی کنند.
در زمینه بازاریابی و مدیریت بازارها، اعتقاد ما این است که با وجود رشد فزاینده ای که در خصوص مفاهیم و موضوعات این رشته در سال های اخیر در سطح جهان حاصل شده ولی متاسفانه چه به لحاظ نظری و چه لحاظ کاربردی و عملی استقبال و استفاده وافی و کافی از این مفاهیم در کشور ما به عمل نیامده است.
باید به خاطر داشته باشیم که برای داشتن روحیه انتقادی و دانش آفرین در هر رشته علمی، نیاز به کسب دیدگاه های متفاوت در آن حوزه،اجتناب ناپذیر می باشد.
کتاب مدیریت بازاریابی نوین یکی از جامع ترین و کاربردی ترین کتاب های موجود در دنیا در حوزه بازاریابی و مدیریت بازار می باشد. با هدف مسلح کردن دانش پژوهان، استادان و دست اندرکاران این حوزه به ابزار مناسب، برای رویارویی با محیط متلاطم و آشوبناک بازارها و ارائه رویکردها و مفاهیم بازاریابی از زاویه ای متفاوت، ترجمه گردید.
فهرست کتاب کتاب مدیریت بازاریابی نوین :
بخش اول – طراحی استراتژی های بازاریابی مشتری گرا
- فصل اول – بازاریابی: هنر و دانش خشنود سازی مشتریان
- فصل دوم – برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی نوین
- فصل سوم – محیط، هنجارهای اخلاقی و مسئولیت اجتماعی بازاریابی
- فصل چهارم – کسب و کار الکترونیکی: مدیریت تجربه مشتری
بخش دوم – درک خریدار و بازار
- فصل پنجم – رفتار مصرف کننده
- فصل ششم – بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B)
- فصل هفتم – بازاریابی جهانی
بخش سوم – انتخاب بازار هدف
- فصل هشتم – تحقیقات بازاریابی و پیش بینی فروش
- فصل نهم – بخش بندی، هدف گذاری و موقعیت یابی بازار
- فصل دهم – بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری
بخش چهارم – تصمیمات مربوط به محصولات
- فصل یازدهم – استراتژی های محصولات و خدمات
- فصل دوازدهم – توسعه و مدیریت برند و دسته بندی محصولات
بخش پنجم – تصمیمات توزیع
- فصل سیزدهم – کانال های بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین
- فصل چهاردهم – خرده فروشان، عمده فروشان و بازاریابان مستقیم
بخش ششم – تصمیمات ترفیع
- فصل پانزدهم – ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- فصل شانزدهم – تبلیغات و روابط عمومی
- فصل هفدهم – فروش شخصی و پیشبرد فروش
بخش هفتم – تصمیمات قیمت گذاری
- فصل هجدهم – مفاهیم قیمت گذاری
- فصل نوزدهم – استراتژی های قیمت گذاری
پیوست ها
- پیوست 1 – مسیر شغلی شما در بازاریابی
- پیوست 2 – توسعه ی یک طرح بازاریابی موثر
- پیوست 3 – تجزیه و تحلیل مالی در بازاریابی
منبع : https://www.iranbook-shop.com
دیدگاهتان را بنویسید