کتاب بازاریابی شرکتی اصول و شیوه های عمل نوشته شده توسط گروه نویسندگان فرانک جی.بینگهام، راجز گومز و پاتریشا ای.نالز – مترجم:مجید نوریان

بازاریابی شرکتی در دوره ای از استحاله قرار دارد که منعکس کننده ی وجهه ی در حال تغییر کسب و کار به طور اعم است؛ رشد کمتر در صنایع سنگین و رشد بیشتر در حیطه ی خدمات، تکامل اطلاعات به عنوان یک محصول، و اهمین فزاینده ی فرصت های بین المللی. چند سال قبل می شد این کتاب را به نام «بازاریابی صنعتی» معرفی کرد، اما صنایع سنگین در سراشیبی افتاده اند و عناوین متون و دوره ها برای انعکاس طیف وسیع تری از بنگاه ها که به حق زیر چتر بازاریابی شرکتی قرار دارند، در حال تغییر هستند. تقریبا هر محصول یا خدمت موجود، کاربران شرکتی را هدف گرفته است، یا وجهه ی بازاریابی شرکتی را دارد. خدمات مالی، ناوگان اتوموبیل های شرکتی، جرثقیل های ساختمانی، مجلات تجاری، روان سازی صنعتی، جتهای شرکتی، خدمات پیمانی و این فهرست همچنان ادامه دارد. گسترش سریع اطلاعات شرکت به شرکت منجر به رشد موازی تعداد کتاب های دانشگاهی شده است که به بحث بازاریابی شرکتی اختصاص دارند. اما ثابت شده است کمیت همیشه با کیفیت همراه نیست. کتاب بازاریابی شرکتی، زمینه ای عملی از فعالیت های واقعی بازاریابان شرکتی را همراه با تلفیق کاملی از جدید ترین پیشرفت ها و نگرش ها به مطالعه ی این رشته در حال تکامل ارائه می کند.

این کتاب به شدت مورد تحسین استخدام کنندگان شرکتی بوده و اولویت اعتباری را که انجمن آمریکایی کتاب های دانشگاهی کسب و کار تعیین کرده است، مد نظر دارد.

منبع : http://persinic.com/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *