با مطالعه و بررسی موضوعات مطرح شده در کتاب الفبای بازاریابی شبکه‌ای اثر زیگ زیگلار و جان پاتریک هیز، شما به زودی متوجه خواهید شد که هیچ مانعی بین شما و برپایی یک تجارت شخصی وجود ندارد.

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید بصورت تمام وقت به بازاریابی شبکه‌ای بپردازید و یا پاره وقت، ماهیانه بدنبال چند صد دلار ناقابل باشید و یا در آرزوی درآمد ماهیانه چند صد هزار دلاری از تجارت شخصی خود، شما با مطالعه موضوعات مطرح شده در کتاب الفبای بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing For Dummis) قادر خواهید بود تجارت شخصی خودتان را هر چه سریع‌تر آغاز نمایید.

سالیانه قریب به صد میلیارد دلار کالا و خدمات در سراسر دنیا از طریق بازاریابی شبکه‌ای به فروش می‌رسد. بازاریابان شبکه‌ای روزانه هزاران محصول و خدمت را بفروش می‌رسانند و صدها شرکت بازاریابی شبکه ای وجود دارد که منتظر هستند تا شما به آن‌ها بپیوندید. پس ترس‌ها، پرسش‌ها، ابهامات و … خود را کنار گذاشته و به آینده درخشان خود در بازاریابی شبکه‌ای فکر کنید.

اگر شما این کتاب را بر اساس توصیه فرد دیگری مورد مطالعه قرار دهید (امیدواریم که اینگونه باشد)، بازاریابی شبکه‌ای انجام شده است. اگر شما نیز این کتاب را مطالعه کرده و به فرد دیگری توصیه نمایید، باز هم بازاریابی شبکه‌ای انجام شده است. حقیقت آنست که همه ما هر زمان که به تبادل اطلاعات راجع به پدیده‌ای که به آن علاقه‌مند هستیم یا نیستیم می‌پردازیم، در حال انجام بازاریابی شبکه‌ای هستیم، با این تفاوت که در بازاریابی شبکه‌ای حرفه‌ای، بابت توصیه کلامی کالا و خدمات، پول پرداخت می‌شود و در واقع بازاریابی شبکه‌ای حرفه‌ای، موضوع بحث کتاب الفبای بازاریابی شبکه‌ای است.

زیگ زیگلار (Zig Ziglar)، سخنران، نویسنده، مؤلف و بالاترین مقام مؤسسۀ زیگ زیگلار می‌باشد. اگر زیگ زیگلار تاکنون وجود نمی داشت، بازاریابی شبکه‌ای مجبور بود که او را اختراع کند. نظریه و فلسفه‌ای که او در پنجاه سال گذشته ترویج کردهT مبنی بر اینکه شما می‌توانید در زندگی به همۀ آن چیزهایی که می‌خواهید برسید مشروط بر آنکه به اندازۀ کافی به سایرین کمک کنید تا به خواسته‌هایشان برسند، در قلب بازاریابی شبکه‌ای جای دارد، یعنی درست همانجایی که خود زیگ زیگلار قرار دارد.

دکتر جان پاتریک هِیز (John Patrick Hayes)، نویسنده، سخنران، آموزش دهنده و تاجر است. کتاب حاضر، هفدهمین عنوان از کتبی است که او تا کنون به رشته تحریر درآورده است.

بازاریابی شبکه‌ای بعنوان یک حرفه از تمامی افراد صرف‌نظر از جنسیت، تجربه، تحصیلات و یا توانایی مالی دعوت می‌کند تا وارد عرصه عمل شده و به ساختن تجارتی با قدرت درآمدزایی بالا بپردازند. در این حرفه، تمامی افراد به سطح استادی نمی‌رسند زیرا برخی از افراد حاضر نیستند که خود را به این تجارت متعهد ساخته و فداکاری‌های لازم را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند. پس از مطالعه کتاب الفبای بازاریابی شبکه‌ای، شما دقیقاً از سطح تعهد و نوع فداکارهای مورد نیاز مطلع شده و همچنین با مراحل پیشرفت در این حرفه آشنا خواهید شد و از این مرحله به بعد، موفقیت شما تماماً وابسته به عملکرد خود شماست.

در بخشی از کتاب الفبای بازاریابی شبکه‌ای می‌خوانیم:

بازاریابی شبکه‌ای می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای به جزئیاتی از قبیل الزامات قانونی و روش‌های حسابداری داشته باشید. شما باید مطمئن باشید که تجارتتان تمامی قوانین و مقررات ملی، محلی و ایالتی را رعایت می‌کند. همچنین لازم است تجارتتان را از نقطه نظر مالی بگونه‌ای سازماندهی کنید که تمامی قوانین مالیاتی رعایت شوند. هیچ منطقی نمی‌پذیرد که درآمد زیادی بدست آورید تنها به این دلیل که آن را به مالیات گیرندگان بدهید! در نتیجه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که طرح‌های تجاری خود را با مشاورین کلیدی به بحث بگذارید و مجدداً به شما خواهیم گفت که چگونه عمل کنید.

فهرست مطالب

مقدمه
بخش اول: چرا بازاریابی شبکه‌ای نتیجه بخش است؟
فصل اول: نخندید-یکصد میلیارد دلار در سال یک تجارت جدی است
فصل دوم: آینده متعلق به بازاریابی شبکه‌ای است
فصل سوم: آیا بازاریابی شبکه‌ای برای شما مفید و مؤثر است؟
بخش دوم: یافتن و ارزیابی فرصت‌ها
فصل چهارم: تحقیقات قبل از سرمایه‌گذاری
فصل پنجم: ارزیابی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
فصل ششم: ارزیابی تیم مدیریتی یک شرکت
فصل هفتم: ارزیابی محصولات و خدمات شرکت
فصل هشتم: ارزیابی فرصت درآمدزایی شما
بخش سوم: ثبت نام و کسب آمادگی برای موفقیت
فصل نهم: تجارتتان را سازماندهی کنید
فصل دهم: آشنایی با آنچه که بعد از ثبت نام باید انجام داد
فصل یازدهم: حمایت و پشتیبانی، آموزش و انگیزش بخشی زیرمجموعه‌ها
بخش چهارم: مهارت‌های بازاریابی و فروش
فصل دوازدهم: شناختن مشتری
فصل سیزدهم: تعیین ارزش یک مشتری
فصل چهاردهم: هنر مشتری‌یابی
فصل پانزدهم: هنگامی که مشتریان بالقوه پاسخ مثبت میدهند، شما فریاد می‌کشید… “خدایا شکر!”
فصل شانزدهم: تصمیم‌گیری درباره بهترین روش‌های جذب مشتری
فصل هفدهم: فعالیت‌های بازاریابی
فصل هجدهم: “اما من نمی‌خواهم یک فروشنده باشم!”
فصل نوزدهم: افزایش مهارت‌های فروش
فصل بیستم: خلق مشتریان راضی و وفادار
بخش پنجم: بخش ده‌ها
فصل بیست و یکم: ده بعلاوۀ دو منبع برای بازاریابان شبکه‌ای
فصل بیست و دوم: ده مشخصۀ بارز بازاریابان شبکه‌ای بسیار موفق
فصل بیست و سوم: ده ایده برای بهبود تجارت
فصل بیست و چهارم: ده پرسشی که شما احتمالاً دربارۀ بازاریابی شبکه‌ای مطرح خواهید کرد
فصل بیست و پنجم: ده روش برای آغاز سریع بازاریابی شبکه‌ای
ضمائم

منبع :

https://www.ketabrah.ir

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *