در بازاریابی هر آنچه قابلیت عرضه در بازار را داشته و بتواند نیازی از مشتریان را برآورده سازد، کالا نامیده می شود. خدمات، گونه ای کالا است که به خاطر دارا بودن ویژگی های خاص، برای برنامه ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد.

کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات می کوشد به گونه ای فراگیر و ساده پاسخ پرسش های مطرح شده در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات را ارائه کند. خدمت چیست، کسب فایده از دل خدمات، راهبرد بازاریابی خدمات و ادغام بازاریابی با مدیریت و منابع انسانی اهم موضوعاتی است که همراه با مثال ها و پرسش های آموزشی به تفصیل در این کتاب به آن پرداخته شده است.

نویسنده : کریستوفر لاولاک، لارن رایت
بهمن فروزنده (مترجم)، علیرضا قدرتی پور (ویراستار)

منبع : https://www.adinehbook.com/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *