معرفی کتاب اصول برندسازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی:

حوزه برندسازی در ایران بسیار جدید و نوپا است و صاحبان کسب و کار به تازگی به اهمیت فراوان آن پی برده اند، در حالیکه در کسب و کار مدرن برند حرف اول و آخر را می زند. کتاب اصول برندسازی ، یک جلد از مجموعه کتابهای بازاریابی است که حاصل تجارب نویسنده در تحقیق، تدریس و فعالیت های اجرایی مربوط به برندینگ است. کتاب اصول برندسازی ، بی آنکه مدعی هیچگونه کشف و کرامتی باشد می کوشد که مبانی برندینگ را به صاحبان کسب و کار، آژانس های برندسازی و تبلیغات و دانشجویان عزیز منتقل کند. این کتاب سعی کرده به جنبه علمی برندسازی بیفزاید، موضوع برندسازی را روشن کند و راهنمایی برای افرادی که می خواهند تصمیم های مرتبط با برند اتخاذ کنند، باشد.

فهرست کتاب اصول برندسازی :

  • فصل اول : ارتباطات یکپارچه بازاریابی: سنگ بنای ایجاد برند
  • فصل دوم : ارتباطات یکپارچه بازاریابی : تبلیغات
  • فصل سوم : ارتباطات یکپارچه بازاریابی : بازاریابی مستقیم، سخن پراکنی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بسته بندی
  • فصل چهارم : ارتباطات یکپارچه بازاریابی : رویدادها، حامی گری و خدمات مشتری
  • فصل پنجم : یکپارچگی عامل ایجاد برند از طریق ارتباطات بازاریابی
  • فصل ششم : فرآیند ساختن برند
  • فصل هفتم : استراتژی پیام
  • فصل هشتم : جهش خلاق
  • فصل نهم : اجرای استراتژی پیام
  • فصل دهم : رسانه
  • فصل یازدهم : رسانه های چاپی
  • فصل دوازدهم : رسانه های پخش انبوه
  • فصل سیزدهم : رسانه های محیطی

منبع : https://www.karbinan.com/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *