تبلیغات بنری که به نمایشی یا تصویری هم معروف‌اند، تصویرمحورند و در فضای آنلاین طرفداران بسیاری دارند. اما این نوع تبلیغات چرا تا این اندازه محبوب و مورد توجه هستند؟ تبلیغات بنری روشی به‌صرفه و جذاب برای نمایش دادن محصولات و خدمات تبلیغ‌کنندگان، در وبسایت‌های متعدد است. علاوه‌بر‌آن، با استفاده از تبلیغات بنری می‌توان برند و هر هدف تبلیغاتی را بهتر شناخت و با آن آشنا شد.

پیش از اینکه فورا برای تولید و طراحی بنر دست به کار شوید، ابتدا بهتر است به چند توصیه توجه کنید. هنگام ایده‌پردازی و طراحی تبلیغات بنری، چه از نوع تبلیغات بنری ثابت و چه تبلیغات کلیکی، باید اندازه و محل قرارگیری تبلیغ، محتوای آن و اجزاء دیگری چون CTA (Call To Action) یا فراخوان عمل و اندازه فایل را درنظر بگیرید.

همچنین بهترین حالت این است که دوسوم محل تبلیغ را به عکس یا پیشنهاد ارزش (Value Proposition) اختصاص دهید. (پیشنهاد ارزش یا گزاره ارزش، مطلوبیت محصولات و خدمات ارائه‌شده را نشان می‌دهد). بخش سوم محل تبلیغ هم باید به فراخوان عمل، اختصاص داده شود. فراخوان عمل، دعوت از افراد برای انجام کاری است.

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *