شبکههای اجتماعی با قابلیتهای جدیدشان کاربران را به مصرف محتواهای ویدئویی نیز ترغیب میکنند. فیسبوک ۳۶۰۰ ویدئو، وید ئوی زنده و Lifstage (یک اپلیکیشن ویدئویی مختص نوجوانان) را راهاندازی کرده است. اینستاگرام استوریهای ویدئوی ۶۰ ثانیهای را راهاندازه کرده. توییتر هم Periscope را و یوتیوب دومین شبکهی اجتماعی محبوب در کل جهان است.
هرچند که در زمینهی شبکههای اجتماعی، بازاریابان ویدئویی باید به یاد داشته باشند که افراد احساسات را بهاشتراک میگذارند نه واقعیتها را. ۷۶ درصد از کاربران میگویند که تنها ویدئویی را با دوستانشان بهاشتراک میگذارند که سرگرمکننده و جالب باشد. بنابراین ویدئوهای جالب و سرگرمکننده بسازید تا بیشتر در شبکههای اجتماعی بهاشتراک گذاشته شوند. احساسات و عواطف بازگشت سرمایه به همراه ندارند اما اشتراکگذاریهای اجتماعی میتواند ترافیک وبسایت شما را افزایش بدهد و از این طریق بازگشت سرمایه هم خواهد آمد.
دیدگاهتان را بنویسید