بهتر است مطلب را از پایه و اساس آن شروع کنیم و پیش از هر چیز، بازاریابی تجارت الکترونیک را تعریف کنیم: بازاریابی تجارت الکترونیک به معنای به‌کارگیری روش‌های تبلیغاتی به‌منظور افزایش ترافیک در کسب‌وکار اینترنتی و تبدیل کردن این ترافیک به مشتریانی است که قصد خرید محصول یا دریافت خدمات را داشته باشند (و نیز کسب اطمینان از باقی ماندن مشتریان و انجام خریدهای مجدد توسط آن‌ها).

به‌منظور طرح‌ریزی برنامه‌ای جامع برای بازاریابی تجارت الکترونیک باید علاوه بر روش‌های بازاریابی‌ای که در خود وبسایت انجام می‌گیرند، روش‌های خارج از آن را هم مورد بررسی قرار داد. اگر برنامهٔ طرح‌ریزی شده به‌اندازهٔ کافی مطلوب باشد می‌تواند در شناخته شدن بهتر برند، افزایش وفاداری مشتریان و در نهایت افزایش فروش اینترنتی نتیجه‌بخش باشد.

شما نیز می‌توانید با استفاده از بازاریابی تجارت الکترونیک کسب‌وکار اینترنتی خود را به‌عنوان یک مجموعهٔ کلی معرفی کنید یا آنکه با استفاده از آن موجبات افزایش فروش محصولی بخصوص را فراهم کنید. در ادامهٔ مقاله شما را با ایده‌هایی آشنا خواهیم کرد که در درک بهتر موضوع و کاربرد آن به شما کمک شایانی خواهد کرد. با ما همراه باشید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *