همانطور که قبلا گفتیم، بازاریابی شفاهی کار سختی نیست و نیازی به تخصص فوقالعاده ندارد، اما از آنجایی که به تعداد زیادی از افراد ذینفع وابسته است، کنترل کردن آن نسبتا دشوار است. ممکن است همهی کارها را بهدرستی انجام بدهید، یک تأثیرگذار را بهکار بگیرید، یک شبکهی ارتباطی عالی ایجاد کنید، روابط و مکالمهی مشتریان را با هم زیر نظر بگیرید، ولی بازخورد مناسبی از این بازاریابی دریافت نکنید. قبل از اینکه برای کمپینهای بازاریابی شفاهی هزینهای بپردازید یا سرمایهگذاری کنید، درمورد تلاشهای همکاران خود در این زمینه تحقیق کنید یا با یک مشاور و آژانس بازاریابی مشورت کنید تا بفهمید این نوع بازاریابی برای شرکت و کسبوکار شما مفید است یا خیر.
دیدگاهتان را بنویسید