در بازاریابی سنتی برای دریافت بازخورد مشتری از طریق آمار و گزارش‌ها باید هفته‌ها یا ماه‌ها صبر کنید. در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید علاوه‌بر تحلیل رفتار مشتریان نسبت به برنامه‌های بازریابی و تبلیغات‌تان، با مشتری‌ها گفت‌وگو و حتی درباره‌ی ویژگی‌های محصول و برندتان بحث کنید و در لحظه از بازخود مشتری آگاه می‌شوید. البته این یعنی باید وقت و انرژی بیشتری صرف کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *