برای آگاهی از نتیجه‌ی بازاریابی سنتی باید برنامه‌ریزی‌ها اجرا شوند و هفته‌ها یا حتی ماه‌ها بگذرد تا بتوان داده‌ها و نتایج حاصل از آن را بررسی کرد. اما در دیجیتال مارکتینگ به‌محض اجرای تبلیغات به اطلاعاتی ازجمله تعداد بازدیدکنندگان، فعال‌ترین زمان روز، نرخ تبدیل (Conversion rate) و نرخ پَرِش (Bounce rate) دسترسی دارید و می‌توانید با توجه به اطلاعات لحظه‌ای برنامه بازاریابی خود را بهبود دهید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *