از محدویت‌های بنر فیزیکی، منحصر بودن به مکان خاص است. شما برای معرفی گسترده کسب‌وکارتان از طریق بنرهای چاپی، باید هزینه زیادی بابت چاپ و نصب بنر در مکان‌های مختلف بپردازید. از طرفی، هزینه اجاره بیلبورد و مکان تبلیغات را هم به هزینه‌های طراحی و چاپ اضافه کنید. این مبلغ سرسام‌آور برای تبلیغات گسترده، می‌تواند جایگزین هزینه‌ای بسیار کمتر، اما با ضریب بازدید بسیار گسترده‌تر نسبت به بنرهای چاپی شود. بله! درست حدس زدید! این جایگزینی سودمند و بهینه، از طریق تبلیغات بنری آنلاین انجام می‌گیرد. شما با تبلیغات اینترنتی، امکان دیده‌شدن توسط طیف وسیعی از افراد، از مکان‌های متفاوت را خواهید داشت. این مزیت را هم به مزیت‌های قبلی اضافه کنید که با تبلیغات اینترنتی، به حفظ محیط زیست هم کمک کرده‌اید. هم زباله‌ی کمتری تولید شده‌است و هم از منابع طبیعی استفاده نخواهد شد.
۴. افزایش ترافیک وبسایت شما

شما با به‌کارگیری تبلیغات بنری آنلاین، علاوه‌بر معرفی وسیع کسب‌وکارتان و افزایش میزان درخواست خدمات ارائه‌شده از طرف شما، مراجعه به وبسایت‌تان را هم به‌طرز چشم‌گیری افزایش خواهید داد. این افزایش، به بهبود وضیعت وبسایت شما در رتبه‌بندی از نظر گوگل هم تأثیر خواهد داشت. هرچه مراجعه به وبسایت شما افزایش پیدا کند و کاربران ارتباط بهتری با وب‌سایت شما برقرار کنند، وضعیت وبسایت شما در موتورهای جست‌وجو بهبود پیدا می‌کند. این هم یکی از مزیت‌های قابل اعتنا در تبلیغات اینترنتی است که در کنار باقی مزیت‌ها، به شما سود چشمگیری خواهد رساند. البته فراموش نکنید طراحی رابط کاربری و به‌طور کلی جذابیت صفحاتی که کاربران را از طریق تبلیغات بنری‌تان به سمت آنها روانه می‌کنید باید همواره بهبود یابد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *