برای بسیاری از مشاغل مستقل و صاحبان کسبوکارهای کوچک، بازاریابی شفاهی یکی از مؤثرترین روشها برای کاهش هزینهی تبلیغات است. بازاریابی بین فردی، به هزینهی بسیار اندکی نیاز دارد. برای کسبوکارهای کوچک، راه انداختن کمپینهای شبکههای اجتماعی بسیار ارزان تمام میشود. مثلا شبکهی اجتماعی فیسبوک را در نظر بگیرید. هزینهی بازاریابی در این شبکهی اجتماعی فقط مربوط به ارتقای صفحهی فیسبوک است. تخفیفهای شبکههای اجتماعی، پیشنهادهای ویژه و حمایت مالی ممکن است پرهزینهتر از تبلیغات در شبکههای اجتماعی باشند اما به مخاطبان بیشتری منتقل میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید