پیش از معرفی هر محصول جدیدی باید درباره‌ی ۴ عنصر مهم تصمیم‌گیری کنید. این عناصر، تشکیل‌دهنده‌ی «آمیخته‌ بازاریابی» هستند و به «۴p» بازاریابی هم معروفند. آمیخته‌ بازاریابی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک مربوط به تولید و فروش محصولات جدید دارد.

به طور خلاصه آمیخته بازاریابی شامل ۴ عنصر زیر است:

محصول (Product): شرکت یا سازمان چه تولید می‌کند؟

قیمت (Price): استراتژی قیمت‌گذاری شرکت چیست؟

مکان (Place): شرکت در کدام مکان(ها) محصول را می‌فروشد؟

ترویج (Promotions): شرکت چگونه محصول را ترویج می‌دهد؟

 

“chetor.com”>منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *