اهمیت نام تجاری را به کارکنان منتقل کنید و برای آنها توضیح دهید که چرا و چگونه به هویت برند خود که در حال ترویج آن هستید دست یافتید. به خاطر داشته باشید که برای تاثیر‌گذاری نام تجاری خود، به حمایت هرچه بیشتر کارکنان تان نیاز خواهید داشت. این نکته را به یاد داشته باشید که هر آنچه در چارچوب کسب‌و‌کار تجاری شما رخ می‌دهد در دید مشتریان به نام تجاری، حتی شیوه لباس پوشیدن و رفتار کارکنان شما ارتباط داده می‌شود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *