در شرکت شما چه کسی می‌تواند کسب‌وکار را به‌خوبی توسعه دهد؟ آیا کسی وجود دارد که به‌شکلی فعال در جهت رسیدن به اهداف جدید گام بردارد؟ آیا کسی وجود دارد که پیگیر شرکت‌هایی باشد که می‌گویند:سلام، من وب‌سایت یا شرکت شما را پیدا کرده‌ام و ما خواهان همکاری با شما بر اساس سهم مشترک هستیم. ما حاضریم به برنامه‌ی همکاری بپیوندیم و از طریق برنامه‌ی پیگیری مستقیم‌مان در سایت آن را دنبال کنیم.

شما باید به همکاران احتمالی زیادی بپیوندید تا در نهایت بتوانید افراد کارآمد را به خدمت بگیرید. اما زمانی که به این همکاران خوب دست پیدا کردید، می‌توانید از همکاری طولانی‌مدت با آنها اطمینان یابید. درنتیجه همیشه به‌دنبال همکاری‌های خوب باشید و دامنه‌ی آن را به بیرون از همکاری در فروش گسترش دهید. در این راه کسب‌وکارهای مرتبط یا مکمل انتخاب بهتری هستند؛ به‌عنوان مثال فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین لوازم و تجهیزات مراقبت از کودکان دارید، می‌توانید سراغ وبسایتی بروید که مربوط به فروش آنلاین کتاب است و طرح شراکت یا همکاری دو طرفه‌ی خود را برای بخش کتاب کودکان به آنها ارائه کنید.

اینها تعدادی از انواع مختلف همکاری در فروش هستند که می‌توانید بر اساس عملکردتان هریک از آنها را به کار گیرید. با مدیریت خوب می‌توانید از این روش‌ها بهترین بهره را ببرید و فروش‌تان را به‌شکل چشمگیری افزایش دهید.

منبع = https://www.chetor.com/108979

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *