با آگاهی از همهی این مسائل، اگر به دنبال گسترش مخاطبانتان و افزایش کلیدهای راهنما به وبسایتتان هستید، باید بدانید که هیچ سناریوی منطقیای وجود ندارد که در آن شما این یا آن یکی را از بهکارگیری در فعالیت خود مستثنی کنید. این کار مانند ساختن خانهای بدون سقف است. چه فرقی میکند دیوارها، کف یا مبلمان زیبایی در داخل خانهی خود داشته باشید، ولی به خاطر نبود سقف یکسره باران بر سرتان ببارد؟ این خانه یک ریال هم نمیارزد.
به جای اینکه سئو و بازاریابی محتوایی را دو امر جدا از هم تلقی کنید، پیشنهاد میکنم تلاش خود را بکنید تا هر دو راهبرد را به ترکیب بازاریابیتان اضافه کنید. حالا دیگر اهمیتی ندارد که محتوا را با تحقق نیازهای سئوی خود تولید کنید یا اینکه کار کنونی خود را چنان بهینهسازی کنید تا رتبهی بالاتری در SERP پیدا کنید؛ هر دو سناریو عملکرد خوبی خواهند داشت. تنها چیزی که در اینجا واقعا اهمیت دارد این است که این دو مقوله را از هم جدا نکنید.
برگرفته از: سایت چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید