• فروش فرایندی کوتاه‌مدت است درحالی‌ که بازایابی فرایندی طولانی‌مدت است.
  • فرایند فروش شامل تبادل کالا در ازای پول است. اما بازاریابی شامل تشخیص نیازهای مشتری و برآورده کردن آنهاست.
  • فروش فعالیتی است که توسط افراد تحریک می‌شود و حول محور آنها شکل می‌گیرد اما بازاریابی فعالیتی رسانه‌محور است.
  • در فروش این اصل که مشتری باید مراقب باشد حاکم است، اما اصل حاکم بر بازاریابی این است که فروشنده باید مراقب باشد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.