کارت تبریک، ایمیل یا پیامک برای مشتریانتان در اعیاد بفرستید و برای شان تعطیلاتی خوش آرزو کنید. بهخصوص اگر فعالیت B2B انجام میدهید، این روش باعث میشود مدیریت شرکت مشتری شما، نام شما را بهتر از سایر رقیبانتان بهخاطر بسپارد.
به خیریهها کمک کنید
بخشی از سود ماهانهی خود را به بهعنوان یک روش انساندوستانهی بازاریابی پارتیزانی به خیریه اهدا کنید و این را به مشتریان خود نیز اعلام کنید. این کار باعث میشود در گزارش خبرگزاریها نام شما عنوان شود. مشتریان شما هم احساس خواهند کرد که با خرید از شما بهطور غیرمستقیم در امر خیر کمک میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید