بعضی وقت هاطرح روی جلد و بستهی محصولات احساسات خاصی را در ذهن بیدار میکند که علیرغم شباهت محتویات درون بسته، میل به خرید یک محصول خاص در شما شکل میگیرد. برای مثال شاید شما هم تجربه خرید یک بطری شامپوی زیبا را صرفا به خاطر جذابیت ظاهری آن، داشته باشید. بسته بندی محصولات به شکل قابل توجه، باعث میشود احساس خاصی در خریدار بیدار بشود؛ توجه و حواس او جلب و جذب بشود. بسته بندی مواد غذایی و سایر محصولات بسیار در فروش و بازاریابی مهم است.
۱. استفاده از الگوها
با طرحهایی ساده و رنگهایی مناسب میتوان بسته بندی محصولات را بسیار جذاب و زیبا کرد. طرحی ساده به کمک عناصری آشنا میتواند چشمنواز و جذاب باشد. برای مثال برای بسته بندی ابزارآلات میتوان به سادگی از رنگها و طرحهایی استفاده کرد که هویت و مفهوم ضمنی خاصی را منتقل میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید