تا کنون ز خود پرسیدهاید که چرا بعضی محصولات را میخریم و سایر محصولات را بر روی قفسه باقی میگذاریم؟ چگونه میان تمام گزینههای موجود، یکی را انتخاب میکنیم، در حالی که در بیشتر موارد، تجربهی کمی در استفاده از محصولاتی داریم که باید از میانشان یکی را انتخاب کنیم، یا حتی هیچ تجربهای در مورد آنها نداریم! چه چیزی باعث میشود رستوران جدیدی را امتحان کنیم، از خمیردندان جدیدی استفاده کنیم یا به نرمافزار جدیدی روی بیاوریم؟ پاسخ این سوال، تا حد زیادی در نوع عبارتهای استفاده شده برای فروش این محصولات نهفته است، در واقع بعضی عبارت قدرت بیشتری برای جذب مشتری دارند. در این مقاله با برترین جملات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش میشود و در حقیقت مشتریها دوست دارند در زمان تصمیمگیری آنها را بشنوند، آشنا میشوید.
شاید هرگز متوجه این مسئله نشده باشید، ولی عبارتها، نقش بسیار مهمی در کمک به مغز برای تصمیمگیری در مورد محصولات ایفا میکنند. متغیرهای فراوانی وجود دارد ولی در میان آنها موردی هست که تاثیر آن، بارها و بارها اثبات شده است: جملات تبلیغاتی موثر، فروش را افزایش میدهند و فقط همین عبارتها هستند که این قدرت را دارند.
دیدگاهتان را بنویسید