بازاریابی پارتیزانی به زبان ساده نوعی بازاریابی نامتعارف و خلاقانه است که شرکت‌هایی که بودجه‌ی کمی برای تبلیغات دارند برای مطرح شدن و حمله به رقبا از آن استفاده می‌کنند. موفقیت بازاریابی پارتیزانی به خلاقیت و قانون‌شکنی‌های آن بستگی دارد. طراحی این برنامه‌ی بازاریابی به‌گونه‌ای است که گاه به‌صورت پنهانی روی مخاطبان اثر می‌گذارد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *