به نام خداوند یگانه

سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.

امروز 12 شهریور ماه 1491 شمسی در خدمت شما هستیم با کارگروه بازاریابی و تبلیغات کلینیک مدیریت با

محوریت موضوع : 

۶ نشانه مهم بی‌توجهی به مشتریان و راه‌های حل این مشکل.

چنانچه مایل به پیگیری این موضوع هستید در ادامه ی روز با ما همراه باشید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *