۱۱. غرفه‌های جدید و آزمایشی علاوه‌بر‌اینکه سرعت شما را کم می‌کنند، محصولات جدید را در معرض دید شما قرار می‌دهند.

۱۲. در فروشگاه‌های شلوغ، مردم زمان کمتری را صرف خرید می‌کنند، کمتر به خرید تفننی می‌پردازند، کمتر خرید می‌کنند، زیاد خوش‌برخورد نیستند و عصبی‌‌مزاج می‌شوند. در بین ملل مختلف، هندی‌ها در مکان‌های شلوغ از همه صبورترند، برعکس، صبر اروپایی‌ها در چنین مکان‌هایی از همه کمتر است.

گردش علمی ما به پایان رسید. امیدوارم با این اطلاعات، بار دیگر تجربه‌ی جذاب‌تری از خرید خود در فروشگاه‌ها داشته باشید. حالا دیگر می‌دانید چقدر فکر و زمان صرف چیدمان محصولات گسترده و متنوع در راهروهای فروشگاه‌ها شده است.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *