بازاریابی برخط با دیگر شکل های بازاریابی تفاوت های برجسته ای دارد. روشها و ابزار این نوع بازاریابی همواره در حال تغییر پیوسته است.البته یک جنبه ی بازاریابی برخط همیشه ثابت خواهد ماند؛ بازاریابی برخط همواره روشی برای مبادلات معنادار است که باعث ایجاد، حفظ و پرورش روابط می شود. هنگام مطالعه ی کتاب بازاریابی برخط به خاطر داشته باشید معنای اصلی بازاریابی، حداکثرسازی روابط است. ابزاری نظیر وب سایت، ایمیل، رسانه های اجتماعی، تحلیل های وب، موتورهای جستجوگر و تبلیغات برخط همه و همه فقط سیستم های پشتیبانی بازاریابی هستند که به ایجاد و حفظ روابط و در نتیجه افزایش فروش کمک می کنند.
لوری توماس نویسنده، سخنران، کارشناس، مربی و مدیر موفق در حوزهی بازاریابی اینترنتی تلاش کرده در کتاب بازاریابی برخط ، همهی آن چیزی را که برای موفقیت در این حرفه نیاز است، در اختیار مخاطب قرار دهد. وی با اذعان به اینکه موفقیت در حوزهی بازاریابی اینترنتی لزوماً نیازمند تحصیلات دانشگاهی نیست، مجموعهای بینظیر، کامل و کاربردی را به مخاطب عرضه کرده است که میتواند برای هر کسی در این حوزه مفید واقع شود. این کتاب ترجمه فارسی عنوان اصلی online marketing می باشد که کتاب بازاریابی آنلاین هم ترجمه می شود.
منبع : https://www.karbinan.com
دیدگاهتان را بنویسید