استفاده از کلمات کلیدی منفی یا Negative Keywords به شما اطمینان می‌دهد که تبلیغات شما برای کلمات کلیدی خاص نمایش داده نمی‌شوند. کلمات کلیدی منفی نیز دقیقاً مانند کلمات کلیدی گوگل ادوردز اصلی سه نوع دارند:

Negative Exact: تنها زمانی نمایش داده نمی‌شود که کلمه کلیدی انتخابی، همان کوئری جستجو باشد.
Negative Phrase: تنها زمانی نمایش داده نمی‌شود که کلمه کلیدی انتخابی با ترتیب مورد نظر در کوئری جستجو وجود داشته باشد.
Negative Broad: زمانی نمایش داده نمی‌شود که عبارت کلیدی مورد نظر با هر ترتیبی در کوئری جستجو وجود داشته باشد.
شاید این سوال پیش بیاید که گستره‌ی کلمات کلیدی منفی چقدر است؟ یکی از نکات عجیب درباره انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز این است که کلمات کلیدی Broad Match و نوع منفی‌شان به یک شکل عمل نمی‌کنند. به این معنی که کلمات کلیدی Negative Broad درباره کلمات هم معنی و مترادف عمل نمی‌کنند.

همچنین، تمام کلمات موجود در کلمات کلیدی منفی Broad باید در کوئری جستجو وجود داشته باشند تا تبلیغ به کاربر نمایش داده نشود. توجه داشته باشید که کلمات Negative Broad، کلمات هم معنی و مترادف را پوشش نمی‌دهند.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *