استفاده از انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز می‌تواند بازدهی و کارآیی تبلیغ گوگل شما را افزایش داده و به شما امکان دهد تا بر اساس بودجه خود، بیشتری ترافیک و نرخ تبدیل را داشته باشید. زمانی که خودتان نوع کلمه کلیدی را تعیین می‌کنید، چند نکته‌ی مهم را در نظر بگیرید:

عملکرد به روز: چگونگی عملکرد یک کلمه کلیدی یا مترادف‌های آن‌ها، به شما نشان می‌دهد که کدام یک از انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز بیشترین میزان سود حاصل از سرمایه را برایتان به دنبال خواهد داشت.
زیر نظر گرفتن رقبای تجاری: عملکرد کلی رقبای شما در گوگل ادوردز و نحوه انتخاب و سرمایه‌گذاری آن‌ها بر روی یک کلمه کلیدی، در انتخاب نوع کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند.
قیمت پیشنهادی: قیمت پیشنهادی به شدت تحت تاثیر هزینه هر کلیک (CPC) است. بسیاری از کاربران ادوردز از روش‌های خاصی برای کم شدن هزینه‌های تبلیغ‌شان استفاده می‌کنند. این مورد تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب نوع کلمه کلیدی گوگل ادوردز دارد.
متن آگهی تبلیغ گوگل: حتی روشی که یک تبلیغ دهنده با آن حساب کاربری ادوردز خود را مدیریت می‌کند نیز می‌تواند بر روی انتخاب نوع کلمه کلیدی تاثیر داشته باشد.
بهینه‌سازی انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز اهمیت بسیاری دارد زیرا به شما اجازه می‌دهد تبلیغات خود را برای کاربران هدفتان نمایش دهید و از نمایش تبلیغ خود برای کلمات غیر مرتبط جلوگیری کنید (این کار هزینه‌های تبلیغات شما را به شدت کاهش می‌دهد). بنابراین، باید در انتخاب نوع کلمه کلیدی تبلیغات خود با آگاهی عمل کنید.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *