۱- عنوان مطلب
عنوان مطلب مهمترین فاکتور سئوی داخلی محسوب می شود.
دلیل آن هم این است که عنوان اولین و مهمترین چیزی است که موتورهای جستجو به کاربران نمایش می دهند. پس اگر عنوان جذب کننده باشد، تعداد کلیک بیشتری بر روی آن می شود و این یعنی افزایش هر چه بیشتر محبوبیت سایت شما در نتایج گوگل.

کلمه کلیدی اصلی حتما باید در عنوان مطلب وجود داشته باشد و بهتر است که در ابتدای عنوان قرار گیرد. همچنین باید حتما در تگ های هدینگ صفحه وجود داشته باشد.
ممکن است برخی مدیران در حالیکه فکر می کنند خیلی باهوش هستند، کلمه کلیدی اصلی را در عنوان چند بار تکرار کنند؛ با این فکر که این کار به آنها کمک خواهد کرد. اما اینطور نیست. این کار دقیقا برعکس عمل می کند و موجب ضربه زدن به سایت شما در نگاه گوگل می شود. لطفا توجه داشته باشید که طول عنوان نیز نباید از ۶۵ کاراکتر بیشتر باشد.

۲- ساختار آدرس ثابت پست
از اینکه آدرس پست شما به درستی نمایش داده می شود مطمئن شوید. آدرس نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در سئو ی سایت محسوب می شود. در اینجا هم باید سعی کنید کلمه کلیدی اصلی صفحه را در داخل آدرس بگنجانید و تا حد ممکن از استفاده از کلمات معمولی، ویرگول یا کاما، حروف اضافه مثل از، به و… پرهیز نمایید.

از خط تیره (-) برای فاصله بین کلمات در آدرس استفاده نمایید. البته این کار در سیستم مدیریت محتوای وردپرس و برخی دیگر به طور خودکار انجام می شود. استفاده از خط تیره بین کلمات حالتی استاندارد است که تقریبا تمام مرورگرها نیز از آن پشتیبانی می کنند.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *