برند سامسونگ

طبق جدید رتبه‌بندی موسسه Interbrand، برند سامسونگ با 9 درصد افزایش ارزش نسبت به قبل به رده ششم برترین برندهای جهان ارتقا پیدا کرده است.

سامسونگ در تازه‌ترین رتبه‌بندی موسسه اینتربرند (Interbrand) به عنوان ششمین برند برتر جهان شناخته شد. برند سامسونگ با 9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته با ارزشی معادل 56.2 میلیارد دلار در جایگاه ششم جهان قرار گرفته است. این کمپانی کره‌ای از سال 2012 تا 2017 در فهرست اعلامی موسسه اینتربرند همواره بین 10 برند برتر قرار گرفته است که این موضوع رشد مداوم ارزش برند و پیشرفت‌های دائمی و پیوسته سامسونگ را به عنوان یک شرکت جهانی نشان می‌دهد.

با توجه به برخی از چالش‌هایی که سامسونگ در سال گذشته با آن روبرو بوده و بر آنها غلبه کرده، دستاوردهای امسال این شرکت در بعضی از موارد بسیار معنادار و قابل توجه است. به طور مثال از میان عوامل مختلفی که در ارزشیابی موسسه اینتربرند نقش داشته، بازیابی سریع و مثال‌زدنی این شرکت پس از بحران سال گذشته گلکسی نوت 7 را می‌توان نام برد. عرضه موفق محصولات پرچمدار و عملکرد مالی درخشان از دیگر مواردی است که در ارتقای ارزش برند سامسونگ سهم داشته است. به طور خاص، در بازار جهانی موبایل، پیشتازی سامسونگ با عرضه گلکسی S8 دوباره مورد تایید قرار گرفت.

همچنین بخش تولید حافظه سامسونگ با عملکرد قدرتمند خود در سوددهی مالی، به ترقی ارزش برند سامسونگ کمک کرد. بخش لوازم دیجیتالی سامسونگ با عرضه محصولات نوآورانه‌ای همچون یخچال Family Hub و ماشین لباسشویی ادواش (AddWash) جوایزی  را کسب کرد که نشان می‌دهد این محصولات بر پایه توجه عمیق به بینش مصرف‌کننده توسعه یافته‌اند. در حوزه نمایشگرهای تصویری، سامسونگ با عرضه تلویزیون های QLED و همین‌طور Frame سبک جدیدی از حضور تلویزیون‌ها در خانه‌ها خلق کرده است.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *